سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تراوشات یک ذهن زیبا

اگر فکر می کنید تیتر این مطلب کمی عجیبه، حق دارید! اما عجیب تر از آن وقتی است که عبارت 241543903 را در بخش تصاویر محبوب ترین موتور جستجوی اینترنتی(گوگل) جستجو کنید!


اگر این عبارت را در بخش تصاویر گوگل جستجو کنید، مشاهده خواهید کرد که به جای تصاویری که ربطی به این عدد داشته باشد، صدها تصویر که نمایانگر یک سر در فریزر است در فهرست نتایج به شما نشان داده می شود!

اگر با دیدن این نتایج تعجب کرده اید که گوگل بی دلیل این تصاویر را نشان می دهد یا این کد یک کد جادویی است و این تصاویر اتفاقی نمایش داده می شوند، اشتباه می کنید؛ چرا که ماجرای این تصویر به سال 2009 برمی*گردد که یک ذهن خلاق تصمیم می گیرد با کدگذاری تصویر سر داخل فریزر، توسط تمام کاربران دنیا، گوگل و دیگر موتورهای جستجو را به اصطلاح خودمان بمباران کند. به همین دلیل نیز اگر حالا این کد را در گوگل جستجو کنید چنین نتیجه ای را مشاهده می کنید. 



به نظر شما عبارت جادویی دیگری نیز به این شکل وجود دارد؟ گویا یک کاربر خلاق دیگر نیز عبارت Mookdfjlal را به عنوان نمادی برای پنهان کردن سر توسط بالش در نظر گرفته است. باور ندارید؟ در بخش تصاویر گوگل این عبارت را جستجو کنید.