سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تراوشات یک ذهن زیبا

پاسخ معمای خالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه...!!


 

پاسخ خاله


سوال این بود که چه طور ممکنه 2 نفر خاله یکدیگر باشند؟


من خودم بعد از کلی فکر کردن تونسته بودم 1 جواب رو براش بدست بیارم
 

اما خیلی جالب بود که دوستان جوابایی دادن که با جواب من فرق داشت
 

و کاملاً هم درست بود

 

کلاً 3 نفر جواب درست دادن!!!

به ترتیب زمانی پاسخشون می نویسم :


* باد صبا

*سکورا

*پنجه طلا


باد صبا و سکورا جوابشون مثل هم بود اما جواب پنجه طلا فرق داشت
 

ولی جواب همشون با اینی که من بدست آوردم فرق داره!!


============================================


پاسخ صحیح :


پدر A1  و دخترش که B1 نام داره رو در نظر بگیرید!!

همچنین

پدر A2 و دخترش که B2 نام داره رو هم در نظر بگیرید...!!


حالا اگر پدر اولی با دختر دومی و
 

پدر دومی با دختر اولی ازدواج کنند
 

و هر کدوم یک دختر بچه به نام های C1 و C2 به دنیا بیاورند


حال
 

C1 و C2 خاله یکدیگر هستند!!

 

 

در کل میشه دوتا پدر و دختر که هر کدوم از پدرا با دختر اون یکی ازدواج کنه

و هر کدوم یه دختر به دنیا بیارن!!

دخترا شون خاله همدیگه هستند

 

پاسخ های دوستان رو هم می تونین از قسمت نظرات خود معما(نه پاسخش)


و همچنین پیامرسانمشاهده کنید!!