• وبلاگ : تراوشات يک ذهن زيبا
  • يادداشت : ربناي شجريان!!!! + روايتي از اميرالمومنين...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 14 عمومي
  • پارسي يار : 5 علاقه ، 1 نظر
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    هر کس که يک روز در شدّت گرما روزه بگيرد و دچار عطش شود ، خدا هزار فرشته از طرف خود مأمور مي کند تا غبار رويش بگيرند و بشارتش دهند ، تا وقتيکه افطار کند که آنگاه خداوند عزيز و جليل فرمايد : " ما أطيب ريحک و روحک ، ملائکتي أشهدوا أنّي قد غفرت له . " چقدر بو و روحت خوشبو شده است ! ، فرشتگان من شاهد باشيد که من وي را آمرزيدم .
    پاسخ

    بلي!!
    جايگاه... نمي دونم! شايد...!!! يعني يه چيزايي هست که تو جايگاه بده يا نميشه انجام داد؛ اما تو غير جايگاه ميشه؟!! واقعا نمي دونم...
    ميگم يه سوال فني داشتم: «شما هميشه اينجوري لينک حذف ميکنيد؟!!»
    پاسخ

    اگه منظورتون لينک سخنراني رهبر هست، چون خودم نگذاشته بودمش، حذفش کردم...!! يکي از دوستان تو نظرات پيشنهاد داد، منم گذاشتمش! يکي ديگه از دوستان تذکر داد! چون خودم نگذاشته بودم و اصلا تو پست اصلي نبود حذفش کردم تا بشه پست خودم...!!
    سياسي شدي باز!
    پاسخ

    ربطي به سياست نداشت اين!! بهتره بگي مذهبي شدي باز...؟!
    سلام خيلي زيبا بود ممنونم
    پاسخ

    سلام، قابلي نداشت!!
    +
    آقاي رئيس جمهور جديد يه زماني نه چندان دور تو يکي از اي مناظره ها اين آقاي محترم (!)رو به عنوان سفير فرهنگي معرفي کرده بود...
    پاسخ

    که اينطور...!!
    باشه قبول... بله در شاهکارهايي که آقايون از جايگاهشون خلق ميکنن و اصلا هم بهشون ربطي نداره شکي ندارم... اما من تا حالا نديدم رهبري جز در موارد استثنا، اون هم با ادبياتي خاص، اسمي از اشخاص ببرن! تا ديدم تبيين مساله بوده و حمله مستقيم به اصل اشتباه عمل... شايد اين برداشت منه! نميدونم! درک ميکنم که چقدر به آدم برميخوره وقتي هنرمند نامي کشورش يه همچين فجايع غير هنري بار مياره! حق با شماست... جا داره آدم وظيفه روشنگريشو به جا بياره... اما ابزارش مهمه... خيلي مهم. نکنه اونا شورشو در بيارن و ما از کوره در بريم؛ و بعد ناخواسته آتيش به تنورشون بريزيم!!!
    منم ديدم؛ تو چند تا سايت معتبر هم ديدم!!! برا همين چند بار پايگاه اطلاع رساني را چک کردم... من نديدم... خودتون هم يه نگاهي کنيد بد نيست...
    گستاخي منو ببخشيد
    يا علي
    پاسخ

    درسته ! رهبري معمولاً اسم کسي رو نياوردن و نميارن!! و اين هم به خاطر جايگاه ويژه اي هست که دارن: مثال ميزنم: رهبري بعد از فتنه 88 در سخنراني فرمودند من از خواص مي خواهم که روشنگري کنند!! و آگاهي مردم رو بالا ببرند! خب همون موقع هم رهبري مي تونستن همين روشنگري هايي که تو جامعه و سخنراني ها در مورد موسوي و ... ميشد رو توي نماز جمعه بگن! ولي ديديم که خودشون فقط خط و مشي رو مشخص کردند!! يا مثلاً ماجراي عمار ياسر! که وظيفه روشنگري در سپاه حضرت علي رو داشتند!! //// ميبينين که روشنگري هايي که عمار و اطرافيان حضرت در مورد معاويه و عمر و ابوبکر و... داشتند خود حضرت معمولاً نداشتند و اين به دليل جايگاه ويژه اونهاست...!! //// حالا نمي خوام اينو کاملاً ربط بدم به اين قضيه! اما بالاخره يک چيزهايي هست که خود ائمه و بزرگان هم نمي توانستند مستقيم بگن و فقط اشاره هايي به اون مي کردند، و بايد ديگران روشنگري مي کردند! ///// گمونم يک حديث هم از امام صادق در اين زمينه هست که الان يادم نيست چيه!! و فقط يک شبهي از اون تو ذهنم هست و اينم به خاطر مطالعه پايين منه!! /// در مورد سخنراني رهبري هم حق با شماست، لينک رو حذف کردم!! که هر کس خواست خودش بره پيگيري کنه!! //////////////// گستاخي؟؟؟؟؟؟؟؟!! :| اگر اين جملات شما گستاخيه پس حرفاي من فحشه!!! :) ، اختيار دارين!!
    +
    به آقاي سفير فرهنگي گير ميدي!؟
    haaaaaaaavvv!!!;)

    پاسخ

    آقاي سفير فرهنگي کيه ديگه؟!
    + محمد 
    شجريان عصاره ي دو قرن موسيقي سنتي ايران است. نام او در تاريخ هنر ايران زمين جاودانه مي ماند. ما اجازه نمي دهيم صداي زيباي او از رسانه ي شما پخش شود.
    پاسخ

    اجازه نمي دهيد از رسانه ما پخش شود؟! بيشي...! شوخي نکن!! :)) //// البته در اينجا بحث من در مورد موسيقي نبود!! بحث قداست ربنا بود... ، شکي نيست که اگر بخوايم در مورد موسيقي سنتي بحث کنيم، شجريان يکي از سرآمد هاي اين حرفه هست...!!
    نه.. واقعن....
    سر سفره افطار فراموش نشم!!!
    پاسخ

    مام همينطور...
    سلام طاعات قبول
    ميگم من تو پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري نه تو آرشيو بيانات و نه تو آرشيو اخبار همچين ديداري تو اين تاريخي که شفانيوز ميگه نديدم!!!
    در ضمن آيا اين مصداق گويي موافق فرمايشات و تاکيدات رهبريه؟!
    (لطفا هر چه سريعتر پيگيري بفرماييد.)
    سپاس
    پاسخ

    سلام! نماز و روزه شمام قبول... /// من اين متن رو در جواب کسايي نوشتم که صب تا شب انتقاد مي کنن که چرا ربناي شجريان از تلوزيون پخش نميشه!! و هزارتا مذخرف ديگه... که ميگن!! بعد از اون چيزي که عيان است چه حاجت به بيان است!! وقتي صب تا شب شجريان داره به دين اسلام حمله ميکنه و با عوامل بهاييت عکس ميگيره و ازشون حمايت ميکنه!! ديگه جايي براي حاشا نميمونه!!(الساعه عکس ها رو اضافه مي کنم) /// در ضمن چيزي که رهبري فرمودند: که تفرقه در کشور ايجاد نکنيد و به جان هم نيوفتيد مربوط به عوامل جمهوري اسلامي است!! وگرنه اگر ما بيايم اسرائيل رو به فرعون تشبيه کنيم!! يا مثلاً آمريکا رو به معاويه! آيا اشکالي داره...؟؟! شجريان هم يکي مثل هم قماش هاي خودش که الان پيششونه هست (BBC) /// اما در مورد بيانات رهبر: مطمئن نيستم اما اگر سرچ کنيد در n تا وب سايت به اين سخنراني اشاره شده!! که اکثراً هم معتبرند، (اما نه به معتبري پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري)
    خيلي ممنون....خدارو شکر که هيچ وقت صداي ربنايش را نشنيدم....هزار مرتبه شکر
    پاسخ

    واقعاً هيچوقت نشنيدين؟!
    نظر آيت الله خامنه‌اي درباره اذان با لحن ايراني
    http://yon.ir/25fJ
    پاسخ

    همون موقع که گفتيد لينکشو اضافه کردم...!! /// بازم ممنون!!
    بهتر بود نظر رهبر رو هم توي پستتون ميذاشتين که سندي ديگه براي عدم نياز به صداي ايشون هست اگر سرچ کنيد نظر رهبري رو پيدا ميکنيد بازم ممنون از پست زيباتون
    پاسخ

    الان سرچ ميکنم مي ذارم!! (ممنون)